Tale Of Mere Existance

Jag måste erkänna att jag inte är ett fan av Youtube, jag har liksom inte fattat poängen med att titta på videos. Det finns nästan ingenting som är värre än när någon länkar en video med kommentaren "hahaha, du måste se den här!!!" alternativt "Kolla in den här, den är JÄTTErolig". För oftast är videon i fråga knappt hälften så kul som den som tipsade om den säger att den är.

Jag kan komma på två anledningar till att använda Youtube:
  1. Att kolla på musikvideor, förslagsvis samma video, om och om igen.
  2. Att återuppleva scener ur en bra film. Gärna flera gånger!
Idag upptäckte jag en tredje anledning, som stavas; Tale Of Mere Existance. En turkisk/amerikansk kille som ritar enkla "serier" och berättar historier till dem. De är otroligt underhållande, med en lite realisk/pessimistisk touch. Jag undrar om historierna är baserade på egna upplevelser eller om han hittar på allt. Hursomhelst är det kul att titta/lyssna på! I like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0