Improshow

Ikväll har jag varit på skuggteaterns improshow. Improshow innebär att skådespelarna improviserar fram storyn på scen, med hjälp av publiken. Kvällens show hade temat: Superhjältar. Showen är uppdelad i olika games, där skådespelarna på olika sätt för handlingen framåt. Det händer också att frivilliga från publiken får delta i ett game, vilket gör pjäsen ännu mer improviserad och levande. Det är otroligt underhållande att titta på en sådan här föreställning och deltagarna från skuggteaterns är verkligen superduktiga! Redan i början märkte jag att jag kände igen skådespelarna, och efter tag insåg jag att jag sett en improshow förut. Tydligen håller de en show varannan fredag, så jag kanske borde passa på att gå oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0