Fysik & HTML

I tisdags började mina nya kurser som jag ska läsa på komvux i vår, webbdesign & fysik B. Än så länge har jag bara hunnit ha två lektioner, men det känns bra i alla fall. Lite skumt att vara tillbaka på Östra, fast det var så nyligen jag gick där så att det känns ungefär likadant som förr! Webbdesignkursen är nästan min favoritkurs just nu, och det är lite coolt att man kan göra HTML-dokument med hjälp av "anteckningar".

Jag har redan hunnit lära mig en del basic-saker på området och det ska bli sjukt kul & spännande att lära mig mer om HTML. Jag blir t.o.m själv förvånad över att jag tycker att det är då pass kul. En sak som dock inte är lika roligt är att jag måste fixa kursboken...hoppas den är bra, så kanske det känns värt det...eller inte! Just nu verkar det som att jag kommer göra två olika hemsidor under våren(minst), vilket innebär att jag nog måste anstränga mig lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0