Easy A

Äntligen har jag sett Easy A! Jag har velat se den ett bra tag, men så länge den gick på bio kom jag mig inte för att se den. Nu har jag dock sett den och jag tyckte att den var bra. Bättre än många andra "High School-filmer" för den var rolig och kändes på nåt sett lite mer realistisk än genomsnittet inom samma kategori.

Tjejen som spelade Olive överspelade kanske lite ibland, fast det kan jag leva med. Måste dock ge kredit till hennes familj som verkar hur härliga som helst!! Kortfattat kan jag säga att Easy A handlar om Olive, en tjej som av en ren slump börjar låtsas att hon haft sex med massor av killar. Hon har det som affärsidé att ta betalt så att killar med hennes tillstånd kan säga att de gjort olika saker. Givetvis går allt överstyr efter ett tag och hon måste ställa allt till rätta igen! Det ingår även lite kärlek, såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0